среда, 15. фебруар 2017.

Meni je sa mnom zanimljivo

Promene ne dolaze same od sebe, moraš ih sam podstaći, tako što ćeš se ti promeniti. Verujem ljudima ili ne verujem, filantrop sam ili pak ne, radujem se tuđem uspehu ili sitničarim, pripisujem tuđe zasluge ili se borim za sopstveni rejting... Ma da, reći ćete, kasno je za tibetansko preispitivanje, međutim svako ima pravo na mišljenje, blog ili stav, a to je ono što me je posebno zainteresovalo. Iz jednog shvatih da je vrlo važno u Srbiji da si do 35. troje dece izrodila u braku koji traje od tvoje 25., da se krstiš i u zemljicu- majčicu kuneš, slaviš slavu tako što će svi videti slike trpeze, a uz to je vrlo poželjno da izdvojiš vreme za sebe i slikaš, naravno svaki potez na platnu mora biti zabeležen uz pomoć nove tehnologije u vidu pametnih telefona. Ukratko uzornamajkasvetica, što ja svakako nisam (ništa od navedenog ne radim ili nemam). S druge strane, pojedini su me ubeđivali kako je vrlo važno nešto pričati,a ništa ne reći, pa taman to i izazvalo gomilu loših komentara (ako postoje takvi). E tu već počinjem da se preispitujem. Da li je moguće da se i ja mogu svrstati u takve oratore? Katkad pametnu, katkad šaljivu ili sam samo uobrazila da umem malo i sa rečima. Uveravaju me i da ne treba da imaš rešenje. Problemi postoje da se o njima diskutuje, na iste ukazuje ili samo zgražava. Tek ako se lično nađeš u nevolji, možeš pokušati biti kreativan, ali svakako o tome treba da obavestiš što širu publiku. Što, da mi zli jezici ne zamere, nije loše, a to je i tkz. piplmetar te možeš računati na podršku u vidu lajkova. A da Vam ne bi svaki upućen dobronamerni komantar ili savet prepričavala, evo ukratko šta shvatih da je u Srbiji važno:

1. Kosu plesti u pletenice (nemam kose - donirah)

2. Ići smernog pogleda (uglavnom nosim sunčane naočare, pa pogled malo ko uhvati)

3. Imati savršen brak (e ta informacija ama baš nikoga ne bi trebalo da interesuje)

4. Biti patriota (nisam baš sigurna u značenje ove reči, a ni kako se to iskazuje, jer urlanje sa tribina ne smatram mnogo bitnim pri gajenju nacionalnog interesa ili patriotizma)

5. Roditi što više dece, najmanje troje, jer je to čarobna brojka, i naravno biti majka savršene vitke linije sa potpeticama na nogama ( e pa sada, nesto vitka nisam, imam nekih ožiljaka, jedno dete i volEm potpetice, te se nadam da će me crvene štikle ovde izvući)

6. Sve učinjeno mora biti viđeno (dobro, volim da se i ja hvalim, pa ovde delimično prolazim)

7. Ako ti se lično nešto ne sviđa, opleti, ni drugima ne treba (ne laje kera radi sela...)

8. Prati vođu (nisam ovca)

9. Istakni nacionalnost i versku pripadnost (a da Vas pitam koliko puta sedmično imate seksualne odnose? Šta ne sviđa Vam se pitanje?! E pa na isto Vam dođu i moje pitanje i to isticanje - intimno je)

10. Slikaj se sa svim navijačima i stalno ponavljaj kako si vatreni obožavalac nekog sporta (ne bitno imaš li pojma da li je Zidan fudbaler ili čika neimar- zidar. Svaka čast na osvojenoj svakoj medalji, takmičenju, ma na svakom uspehu, ali izvinte me, imam ja svoj teren na kojem svaki dan neku fintu izvedem).

E takoC, ne ferceram po tim pravilima, a Vi izvolte, možda se pronađete i shvatite da ne trebate da se menjate, već samo ja (što, da prostite, neću, jer meni je sa mnom vrlo zanimljivo).



Нема коментара:

Постави коментар