петак, 5. јануар 2018.

Lična promocija

“Tokom samog intervjua pokušajte se usredsrediti na želje i potrebe poslodavca, tako da vaši odgovori na postavljena pitanja budu ujedno i moguća rešenja njegovih problema te zadovoljenje njegovih potreba. Odgovarajte iskreno i srdačno, održavajući kontakt očima sa sagovornikom, no nemojte biti prenapadni. Pokušajte svoj stil komunikacije prilagoditi stilu sagovornika”. 
 
Iskreno, da li vam ovo liči na savet kako se ponašati na razgovoru za posao ili tokom seksa?
 
Kontakt očima, rešavanje problema sagovornika i prilagođavanje njegovom stilu. Ovo zvuči kao da treba da držite konce u svojim rukama ili on treba da vas vidi kao osobu bez koje ne može ni da zamisli da sutra ujutru dođe u kancelariju.
 
Opremljena savetima iz različitih izvora otišla sam na nekoliko razgovora... Držala sam kontakt očima, pratila disanje sagovornika i opipavala puls u rečenicama. U par navrata se zapitah za koje radno mesto sam aplicirala, no, brzo sam prelazila na “subjekt” i odbacivala takve sulude pomisli.
Svi ti divani bili su dobri. Ja sam bila zadovoljna ličnom prezentacijom, oni zadovoljni onim što su čuli (bar su to iz učtivosti govorili). Ali... To jedno ALI što meni sreću kvari...
 
Ređale su se izjave: Imate previše energije za nas; Vi ste sjajna i energična osoba i ovo bi za vas bilo degradiranje u poslu; Vaše organizacione sposobnosti su sjajne, samo mi nemamo jasan plan...
 
Da, shvatili ste - ja sam supercool osoba sa izuzetnom energijom i organizacionim sposobnostima, ali ne za ovdašnje kombinate.
 
E onda dobih i ocenu mene od prijatelja - da se predstavljam kao jaka osoba, a u stvari nisam. Eto ti sada... Vođena tom rečenicom, koja mi odzvanja u glavi, pomislih da sam možda ipak trebala u ličnu promociju da ubacim i par činjenica: da se rasplačem na određene scene iz filma “Lesi se vraća kući”, da imam izraženu empatiju, da reagujem intuitivno i imam neodoljivu potrebu za sindikalnim organizovanjem. 
 
Međutim, kako bi me onda poslodavac doživeo. Bojim se kao histeričnu ženu u PMS-u koja voli kučiće i okupljanja po grupama u stilu Kalimera...
 
Do novog intervjua!
 
A vi razmišljajte kako ćete se predstavljati na razgovorima za posao ili nemojte, ako imate rođaka/kuma/tatu/mamu koji će vas angažovati.


Нема коментара:

Постави коментар