субота, 2. март 2019.

Meni od ovoga više ne treba



Odmah na početku da vas upozorim da će nastavak teksta biti supernjanjav, pun emocija i mojih utisaka. Ovo je priča o prijateljstvu, NJIMA koji me vole, MENI koja ih voli.

Sinoć su stan na 11 spratu ispunili prijatelji. Vazduh je mirisao na ljubav. Da, bila je to noć potvrda koje nemaju cenu, koje nisu merljive poznatim jedinicama, koje novac ne može da zameni.

Retko ko priča o poklonima koje dobije za rođendan, kažu nije pristojno. E ja se ne slažem. Ja ću pisati o njima, jer sve što mi je poklonjeno jeste potpuno lično, znak koliko me poznaju i vole darodavci.

Najvredniji poklon koji sam dobila bila je rečenica, od gotovo svih,: ZASLUŽILA SI. Tu sam se u par navrata rasplakala.

Poklonili su mi nešto u čemu ću samo ja uživati, nešto što ne mogu da podelim sa drugima, poklonili su mi vreme da se sebi ugodim, da provedem neke sate u objektu u kojem će drugi brinuti o meni, jer zaslužila sam kažu.

Teško se kupuje parfem za osobu sa kojom ne delite svakodnevno sate, ali jedan od prijatelja je izabrao baš ono što ja jesam. Nije promašio.

Portret mene, kako me on vidi, je dokaz koliko me poznaje i svaki detalj jesam ja.

Roman simboličnog naziva "Tajni život velikih pisaca" uz poruku: Čitaćemo i o tebi; pa treba li više?

Ima još toliko toga, ali i ovim sam, možda preterala u otkrivanju. No, namera mi je da podelim spoznaju da 40 godina rada na sebi, pokušavanja, loših veza, propalih snova, ubijenih želja... je ipak donelo dobro. Imam svoje prijatelje, te drage ljude koji su mi oslonac, podrška, koji su tu da sa mnom plaču, smeju se i piju. I ja sam tu za njih.

PRIJATELJI su ovaj jubilej i moju 40-tu zanavek jedinstvenom načinili. Znam da nikada neću biti sama sve dok imam bar jednog od njih.

Niti prijateljstva su tanke, osetljive i mogu se lako pokidati, ali na nama je da ih jačamo i čvrsto držimo. Jer su baš ti ljudi dokaz naše vrednosti, a to se novcem ne može ostvariti.

Sinoć je prijateljstvo dobilo krunu, sinoć su sva ulaganja u nas, potvrđena. Zato, čuvajte prijatelje, posebno kada su teški i mrzovoljni, kada se sa njima ne slažete, kada okrenete glavu da ih ne biste opsovali, kada ućutite da ne biste vikali... 

Нема коментара:

Постави коментар