среда, 18. март 2020.

Čuvanje živaca i društvena odgovornost

Covid19 neće uništiti rakija, beli luk ili slaninica. Ali, konzumiranjem belog luka ljude ćemo sasvim sigurno držati na odstojanju, rakijom umiriti nerve, a slaninica je, uz jaja, za doručak prava gozba. Da, da sve ovo je za one koji nemaju probleme sa pritiskom, holesterolom, jednorozima i crnim silama Mrtvog mora.

I neću više o stanju/situaciji. Predložiću vam šta možete sami ili sa decom raditi. Sitnice su ovim vremenima najvažnije. Nervi čitavi i zdrav razum je ono što može da, najpre, spasi nas same, a odmah zatim i sve oko nas. Budimo društveno odgovorni, solidarni i pre svega, disciplinovani kako sutra ne bi snosili posledice zbog nerazmišljanja.

U cilju spašavanja sopstvenog razuma preuredila sam terasu. Taj prostor, od 2m x1,5m biće nam u narednom periodu dvorište/ulica/priroda. Nas dve, rešismo da recikliramo i da iskoristimo za ovaj proces ono što imamo.

Potrebno za radove:

1. četke
2. bela beton boja
3. malo akrilnih boja; voštane boje
4. salvete (neki lep motiv) za salvet tehniku
5. lepak za drvo
6. iznošena garderoba
7. igla, konac, makaze
8. pištolj za topljenje plastike i patrone
9. konzerve/čaše...

 vrata ostave, metalna, braon
 "prva ruka" beton bojom.
Beton boju sam pomešala sa lepkom i malo razredila vodom. Nisam email farbu koristila, jer je ovo podstanarski stan i ne znam da li bi se vlasnik bunio zbog moje intervencije. Ovako istu može lakše ukloniti, ako bude hteo, kada mi napustimo stan.
posle, ukupno, tri sloja bele boje, voštanim bojama smo oslikali vrata.
pomoćna stolica na terasi, kombinacija metala i veštačke kože.
dobro sam je oribala i sedalno mesto presvukla tkaninom (moje stare letnje pantalone, od neke super sintetike).
stolić istrošen i hrapav (gornja ploča je od onih OSB ploča, pa je pomalo i ružan ;) )
 i on je obojen belom beton bojom. S tim što u ovom slučaju nisam koristila i lepak, jer je površina neravna pa se boja lepo "uhvatila" za istu.
 drugi sloj...
i konzervu od nes kafe sam najpre belom prefla (2x) i onda uradila klasičnu salvet tehniku. Buduću ukrasnu saksiju sam i zelenom akrilnom obojila. Na kraju prelakirala bezbojnim lakom.
stolica 1: ona je dobila nove sedalice. Sva tri jastučeta su urađena od stare garderobe, naravno, i napunjena su iznošenom odećom.
 stolica 2: ona je presvučena malom mi haljinom, a jastuče je od druge (takođe je napunjeno malom nam odećom)
 spremno





































 
kamenčići islikani i zalepljeni na prostirku koja je ostala bez zilion tih štapića. Sada krasi saksiju sa čuvarkućama. Ima smisla ;)

Нема коментара:

Постави коментар